Informații

Expedierea produselor

Expedierea pachetului dumneavoastră

Dacă produsele se află în stoc sunt în general trimise în 2 zile de la confirmarea comenzii și sunt expediate prin firma de curierat rapid cu urmărire. Veți avea o legătură pentru urmărirea online a pachetului dumneavoastră.

Dacă produsele se află în stoc furnizor, veţi fi contactat prin email sau telefonic pentru a vi se comunica data estimativă de livrare a produselor. De obicei, intervalul de livrare este de 2 - 5 zile lucrătoare.

Costul de transport

Costul transportului este de:

  • 40 lei pentru comenzi de până la 50 lei;
  • 30 lei pentru comenzi de până la 100 lei;
  • 20 lei pentru comenzi de până la 200 lei;
  • GRATUIT pentru comenzi de peste 200 lei.

Taxa de transport va fi inclusă în factură și în valoarea de ramburs de achitat în momentul ridicării coletului.

Comenzile trimise după ora 13:00 vor fi preluate în următoarea zi lucrătoare.

Condiții pentru livrare gratuită

  1. suma produselor comandate trebuie să depășească valoarea de 199 lei.
  2. greutatea totală să nu depășească valoarea de 25 kg. Dacă greutatea totală depășește valoarea de 25 kg, va fi aplicată taxa implicită de transport de 19,99 lei.
  3. localitatea de destinație trebuie să se regăsească în tabelul de mai jos. Dacă localitatea de destinație nu se află în tabel, se vor percepe taxe în valoare de 0,96 lei / km suplimentar.
  4. Găsiți aici lista localităților din rețeaua Urgent Cargus, fără km suplimentari. În cazul în care se impun costuri suplimentare de livrare, veți fi anunțat telefonic de către procesatorul comenzii, înainte ca aceasta să fie expediată.

Vă sfătuim să vă grupați toate articolele într-o singură comandă. Riscurile aferente livrării cad în responsabilitatea dumneavoastră, dar luăm măsuri speciale pentru a proteja obiectele fragile.


Cutiile sunt generos dimensionate și articolele dumneavoatră sunt bine protejate.

Stadii de comandă

Nepreluată - comanda dumneavoastră a fost transmisă cu succes și urmează să fie preluată de către un agent.

În procesare - comanda a fost preluată de către un agent și este pregătită pentru livrare.

Actualizare stoc furnizori - anumite produse din comanda dumneavoastră nu se află în stoc, motiv pentru care produsele au fost comandate de la furnizori și se așteaptă primirea. Acest procedeu poate dura 2 - 5 zile lucrătoare.

Comandă în așteptare - anumite produse din comanda dumneavoastră nu se află în stocul propriu și nici în stocul furnizorilor. Se așteaptă următorul import al produselor. Veți fi contactat telefonic atunci când acestea sosesc.

Expediată - comanda a fost pregătită și așteaptă firma de curierat pentru preluare. Livrarea poate dura până la 48 ore.

Returnarea produselor

Consumatorul poate solicita returnarea produselor doar in urmatoarele situatii:
 

Produsul nu este conform cu specificatiile de pe site

Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii produsului. In cazul in care Consumatorul opteaza pentru inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, el va trebui sa plateasca diferenta, respectiv, daca valoarea este mai mica, Consumatorul va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de X MAD S.R.L.
 

Produsul a fost livrat gresit

Livrarea altor produse decat cele solicitate trebuie semnalata imediat ce Consumatorul constata acest lucru. De asemenea, Consumatorul trebuie sa refuze receptia si sa solicite returnarea coletului pentru inlocuire. Daca produsele nu mai sunt pe stoc, Consumatorul poate opta pentru inlocuirea lor sau pentru rambursarea integrala a contravalorii. In cazul in care Consumatorul opteaza pentru inlocuirea cu un produs/colet de o valoare mai mare, va plati diferenta, respectiv, daca valoarea este mai mica, el va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de X MAD SRL.
 

Consumatorul doreste sa renunte la produsul comandat

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara a fi penalizat si fara a invoca un motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.
 
Clientul va putea solicita schimbarea produsului, in termen de 10 zile lucratoare de la data primirii coletului. In cazul solicitarii unui alt produs se va achita diferenta de pret, daca produsul este mai scump. In situatia in care clientul opteaza pentru un produs mai ieftin, diferenta de pret nu se va returna.
 
X MAD SRL va trimite produsul solicitat la schimb numai dupa ce clientul a returnat produsul cumparat initial. Rambursarea contravalorii produsului ori, dupa caz, inlocuirea acestuia, se va face in cel mult 30 de zile de la retur.
 
Returnarea banilor, ori, dupa caz, inlocuirea produselor fara penalizari si fara invocarea unui motiv, se poate efectua doar in urmatoarele conditii:
  • Produsele primite de catre client nu au fost desfacute sau desigilate.
  • Produsele sunt in exact aceeasi stare la momentul primirii, iar ambalajele produselor sunt intacte.
  • In cazul tuturor produselor, folosirea lor, fie si numai o singura data, anuleaza dreptul clientului de a le returna!
  • Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca nou, X MAD SRL are dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, de a reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
 
Aceste dispozitii se aplica conform O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse de pe acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta. Clientul nu are dreptul sa opteze decat o singura data pentru returnarea/inlocuirea unui produs in conditiile art 4 alin.1 lit b) din O.G. 130/2000.
 
In toate cazurile returnarii/inlocuirii produselor ca urmare a renuntarii la cumparare, costurile de returnare/inlocuire sunt suportate de catre client. Renuntarea la cumparare in mod repetat va fi considerata un abuz.
 
In cazul in care pentru produs este emis un certificat de garantie si se constata neconformitatea in perioada de garantie, se va dispune masura reparatorie cu respectarea OG 21/1992, Legii 449/2003 si a altor dispozitii legale in vigoare.
 
NOTA: In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, in ambalajul sau in cutia originala, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie etc.).
 
IMPORTANT: Toate cheltuielile aferente returnarii vor fi suportate de catre dumneavoastra, iar rambursarea contravalorii produsului/elor se va face in termen de 30 de zile de la retur.
 
Ordonanta nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta.
 
Lege nr. 51 din 21/01/2003 pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta.

Modalități de cumpărare

Doriti sa achizitionati produse din magazinul nostru online? Nimic mai simplu! Trebuie doar sa alegeti una dintre urmatoarele variante si sa urmati pasii aferenti:

A. Comanda online

 
Folositi meniurile de navigare pentru a ajunge la categoria de produse care va intereseaza.
 
Selectati categoria dorită din meniul "Produse Acvarii" spre exemplu, după care alegeți unul dintre produsele afișate, apăsând click pe el pentru a obține mai multe informații. Pentru a adauga un produs in cosul de cumparaturi, faceti click pe butonul "Adauga in cos" din pagina produsului.

După ce ați ales toate produsele pe care doriți să le cumpărați, puneți cursorul mouseului deasupra coșului de cumpărături din meniu, apăsați "Cumpără", completați datele dumneavoastră, adresa de livrare, modalitatea de livrare și de plată.

 

B. Comanda telefonica

 
Pentru comenzile telefonice, va rugam sa apelati la unul dintre numerele de telefon, in intervalul orar 08:00 - 16:00, de luni pana vineri:
 
0743 933 266 sau 0747 277 239.
 
 
Alegeti produsele -> Sunati la unul dintre numerele de telefon si comunicati operatorului codurile produselor dorite -> Operatorul nostru va prelua datele dumneavoastra si va finaliza comanda.

Modalități de plată

Pentru comenzile efectuate pe site-ul www.petshop-aquazoo.ro puteti plati in doua modalitati diferite. Alegeti-o pe cea care vi se potriveste:
  • Plata la livrare;
  • Plata cu cardul;
  • Plata cu cardul de cumparaturi, in rate egale fara dobanda;
  • Plata prin Transfer Bancar.
 

Plata la livrare

Comanda se achita reprezentantului firmei de curierat rapid in momentul livrarii coletului prin plata ramburs.

Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Visa Electron/MasterCard/Maestro)

Daca ati ales metoda de plata "Online prin card bancar" este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra, in pagina securizata a procesatorului de plati.
- Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectuaeaza prin intermediul sistemului "3-D Secure" elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant. - "3-D Secure" asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului  sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.

Online in rate egale fara dobanda prin card de cumparaturi.

Dupa ce veti introduce numarul de card in pagina procesatorului de plati, sistemul va detecta automat daca este un card eligibil pentru plata in rate, la una din bancile agreate de catre magazin si va afisa o lista de unde puteti alege numarul de rate dorit.

Prin card de credit emis de Banca Transilvania (Programul Star BT)

Acum e mai usor sa-ti cumperi tot ce iti doresti cu cardul STAR de la Banca Transilvania. Ti-ai ales produsul dorit? Cu cardul STAR poti sa platesti in 12 RATE fara dobanda.

Sunt incluse in programul STAR Card cardurile de cumparaturi: STAR Forte, STAR Forte pentru Medici, STAR Gold, Visa Gold BT-Rotary, STAR Platinum,Visa Business Gold Credit Card, Visa Business Silver Credit Card, BT Flying Blue Classic si BT Flying Blue Premium

Daca nu ai unul dintre cardurile din programul STAR aplica aici ( http://www.starbt.ro/star-forte/?utm_source=afiliat&utm_medium=banner&utm_campaign=siteuri-partenere ) si platile online devin mai simple ca oricand: Rate fara dobanda perioada de gratie de pana la 56 de zile comision zero la toate cumparaturile plati sigure pe internet Intra pe www.starbt.ro si afla toate avantajele programului STAR.

  • 0800 80 2273(CARD) Apel gratuit din orice retea nationala, fixa sau mobila
  • *8028 Apelabil din orice retea nationala, fixa si mobila
  • 0264.594.337 Apelabil din orice retea, inclusiv international

Prin card de credit emis de BCR:

E usor sa faci cumparaturi cand ai CARDUL BUN DE PLATA de la BCR! Ai RATE fara dobânda si reduceri la comerciantii parteneri! Plateste prin cardul tau de credit BCR pe website http://www.petshop-aquazoo.ro si beneficiezi de oferta standard de 12 rate fara dobanda!

Cine poate plati in rate? Sunt înscrisi automat si gratuit toti clientii care detin unul dintre cardurile de credit BCR înrolate în Program si care, la momentul efectuarii tranzactiei la comerciantii parteneri ai BCR, solicita facilitatea „Rate fara dobânda”. Cardurile de credit BCR înrolate în Programul de Rate cu 0% dobânda sunt:

  • BUN DE PLATA Standard MasterCard sau Visa (inclusiv contactless)
  • BUN DE PLATA Gold MasterCard sau Visa
  • MasterCard GOLD EUR
  • EPB Platinum sau World Signia MasterCard

Pentru a plati online cu cardul, in procesul de comanda selectati optiunea de plata "Online prin card bancar", introduceti datele cardului dvs BCR si numarul de rate dorit. Platile online sunt procesate direct de catre BCR prin intermediul platformei EuPlatesc. Sistemul de plata este securizat la cele mai inalte standarde, inclusiv 3D Secure.

Vrei si tu cardul BUN DE PLATA de la BCR?

  • Aplica acum pe www.bcr.ro sau
  • Trimite SMS la 1780, tarif normal, cu textul “Card” si vei fi contactat de catre un operator bancar
  • Apeleaza gratuit, non-stop, din orice retea nationala InfoBCR la numarul 0800.801.BCR (0800.801.227)

Prin card de credit emis de BRD Finance

Uita de timpul petrecut in trafic si de aglomeratia din magazine ! Prin cardurile BRD Finance planurile prind viata direct din confortul casei tale, cu doar un click:
- alegi produsele dorite
- alegi optiunea de plata potrivita nevoilor tale si platesti rapid si in deplina siguranta:

  • plata cu perioada de gratie de pana la 47 de zile : 0% dobanda pe parcursul perioadei de gratie, 0% comision pentru tranzactia efectuata.
  • plata in rate cu 0% dobanda, alegand durata de rambursare potrivita bugetului tau si beneficiind de 0% comision pentru tranzactia efectuata.

Consulta detalii complete despre cardurile BRD Finance participante si optiunile de plata, precum si exemple reprezentative de rambursare, pe www.brdfinance.ro.

Prin card de credit emis de Alpha Bank

“Optiunea de plata in rate cu 0% dobanda prin cardul tau de cumparaturi de la Alpha Bank (VISA CREDIT, VISA GOLD, COSMOTE MASTERCARD, MASTERCARD CREDIT)

Noul serviciu oferit de Alpha Bank permite detinatorilor de carduri de cumparaturi in lei emise de banca sa beneficieze de o solutie de plata in rate flexibila pentru bunurile/serviciile achizitionate cu cardurile de cumparaturi de la comerciantii afiliati acestui serviciu.

Confort - pentru optiunea de plata in rate nu este nevoie sa aplici, sa programezi in avans sau sa faci rost de documente suplimentare. Trebuie doar sa soliciti plata bunurilor cu cardul tau de cumparaturi de la Alpha Bank in numarul de rate dorit si permis de comerciantii parteneri.

Convenabil - bunuri achizitionate prin optiunea de plata in rate cu cardul fara dobanda. Pentru bunurile astfel achizitionate, pentru a beneficia de 0% dobanda, trebuie sa platesti lunar rata aferenta, egala cu costul bunurilor impartit la numarul de luni ales pentru plata. Daca sunt efectuate si alte tipuri de tranzactii, este necesara plata in intregime a sumei lunare datorate pentru a beneficia de dobanda 0%.

Flexibilitate - poti folosi plata in rate ori de cate ori doresti in limita liniei de credit aferenta cardului tau. Pe masura ce rambursezi ratele lunare, sumele rambursate devin din nou disponibile pe contul tau de card.

Libertate - esti liber sa folosesti plata in rate in orice magazin partener; ai libertatea sa alegi numarul de rate care ti se potriveste cel mai bine din maximul permis; Extrasul de cont de card emis lunar iti va arata de fiecare data ce rata trebuie sa platesti pentru luna curenta si suma ratelor viitoare ramase de platit, iar prin serviciul de debitare directa poti alege ca suma totala datorata sau suma minima de plata, sa fie rambursata automat din contul tau curent deschis la banca, in aceeasi valuta cu cea a cardului.”

Transfer bancar

Transferul bancar este metoda de plata preferata de persoanele juridice. Transferul se va efectua conform facturii pe care o veti primi pe adresa de e-mail. Originalul facturii se va afla in colet. Comanda va fi procesata dupa ce vom avea confirmarea platii pe e-mail, la adresa comenzi[at]petshop-aquazoo.ro
 
Plata va trebui efectuata in maximum doua zile lucratoare. In caz contrar, vom anula comanda, considerand in mod automat ca cel care a facut cererea de livrare nu mai doreste sa primeasca produsele.
 
*Toate produsele afisate pe site includ TVA!

Garanţia produselor

Produsele de hrană, precum şi mare parte dintre accesoriile pentru animale prezente în oferta magazinului online, fiind consumabile, nu sosesc însoţite de "Certificat de Garanţie". Societatea SC X MAD SRL garantează însă originalitatea produselor comercializate şi acceptă returul în condiţiile specificate de lege şi menţionate anterior.

Produsele de tip acvarii, maşini de tuns, zgărzi electrice, filtre, pompe, încălzitoare pentru acvarii sosesc însoţite de "Certificat de Garanţie" emis de producător. Conditiile de garanţie sunt în conformitate cu Legea 449/2003 si O.G. 21/1992. La solicitarea garanţiei este necesară prezentarea produsului defect în ambalajul original, împreună cu accesoriile aferente, copie de pe factura fiscală şi, dacă este cazul, certificatul de garanţie în original. În cazul în care produsele ajung neînsoţite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fără a i se soluţiona garanţia.